Norvégia
Marat Nabi különleges technikával alkot, csavarok felhasználásával fest meg híres festményeket...
A Nebraska-i Chester falu régi iskolájában 33 000 négyzetmétere élő és dolgozó Cindy Chinn alkotásai. A művész régi rozsdás szerszámoknak ad új életet.
Kwang-ho Lee koreai művész elképesztő, hiperrealisztikus olajfestményei kaktuszokról. Némelyik alkotás magassága eléri a 2,4 métert.
Simon Beck alkotásait hóba tapossa, fent a hegyek között, ahol nagyobb sík felületekre készít igen komplex alakzatokat, melyek mérete sokszor focipálya nagyságú. Bonyolult, hóba taposott rajzai órákig készíti. Az Oxfordban végzett térképkészítőnek általában 5 órára van szüksége egy-egy hórajz megalkotásához.
Simon Becknek jó oka van arra, hogy az önkifejezés ezen módját választotta, ugyanis egészségügyi okokból nem űzhet sportokat, csak gyalogolhat. Egyszer pedig úgy döntött, produktívan is tölthetné a gyaloglást, ezért elkezdett formákat taposni a hóba. Simon saját bevallása szerint még éjjel is folytatja a munkát, ha kell egyetlen fejlámpa segítségével. Hiszen az egész alkotás geometria, ha előre kiszámolja a lépéseit, akkor nem baj, hogy nem látja a teljes formát.
Shannon Holt gyakorlatilag vászonnak használja az emberi testet, kihasználva annak háromdimenziós mivoltát, hogy kiegészítse a festék által mutatott koncepciót.
Rowan Mersh Londoni művész különböző tengeri kagylókból készült hihetetlen alkotásai.
Philippe Echaroux francia fotós és street art művész különleges ötlettel állt elő, hogy felhívja a figyelmet az esőerdők pusztítására, illetve az eltűnőben lévő bennszülött törzsekre. A fotós az Amazonas-medencében, Brazíliában kereste fel a Suruí törzset, akikről portrékat készített, majd az éjszaka folyamán a felvételeket egy vetítő segítségével "felfestette" az esőerdő fáira. A látványos fényfestéssel azt szeretné szemléltetni a világgal, hogy a fák kivágásával és az esőerdők mértéktelen pusztításával nemcsak a Földet és állatvilágot veszélyeztetjük, hanem az amazóniai indiánok élőhelyét is. Mint azt Philippe Echaroux mondta: a fák kivágása az esőerdőben élő emberek életébe kerül.
Michael Grab Land művész és fotográfus, azaz Gravity Glue (művésznév) alkotásai legtöbbször valószerűtlennek tűnnek, mintha a kő-építményei egyszerűen fittyet hánynának, dacolnának a gravitációval. Minta nem lenne gravitáció. Ez egy különös és egyedi meditáció, megtalálva a belső egyensúlyt egy zseniális alkotásban fejeződik ki. Mi is kell hozzá? Csak kő, türelem és az alkotás ereje. Ilyenkor más nem létezik, csak ő és az alkotása. A kövek felületén kisebb repedéseket, mélyedéseket keres, amelyek a kapcsolódási pontként szolgálnak az építéshez, és kezdődhet is az órákon át tartó meditatív kísérletezés.